Всичко написано тук е напълно субективно. Авторите не носят отговорност, ако някой е на различно мнение.

29 април 2011 г.

Усмивката :)

Да сме на ясно още от началото, не говоря за емоут иконките в скайп или две точки и скобичката във фейс буцата.Говорим си за истинските усмивки (Помниш какво е това нали?).В днешно време хората са толкова сиви и "убити" ,че просто не е истина.Защо по дяволите хората не се усмихват?




-Нямам пари!

-Не ми е на кеф!
-Гаджето ме заряза!
-Кучето ми е болно!
-Нямам нет!
-Имам въшки!
-Аз съм Емо!(е добре де, тук вече положението е критично, кент хелп йу)

Това са само една микроскопична част от тъпите оправдания на хората които не се усмихват,да разбирам всеки си има и тъпите моменти, но всичко е временно, или поне 95% от случаите в които някой се е "вкарал във филма" е за някаква незначителна глупост.Относно тези така наречени сдухвания ще цитирам Барни от "Как се запознах с майка ви" (много якото сериалче ама тук не му е мястото да го хваля)

"When I get sad, I stop b
eing sad and be awesome instead"

или на чист Бългериан казано "Когато съм тъжен, преставам да съм тъжен и започвам да съм страхотен вместо това".Лошото е ,че хората не могат да схванат простата концепция на тези велики думи, не става дума само за българите или само за хората на Балканския полуостров, хората като вид са настроени хейтърски(с умението да мразят и охулват всичко и всеки).Ясно е ,че е по-лесно да рушиш от колкото да строиш, но това вече е друг въпрос.Бак ту да трет(да се върнем към темата), лечението на ежедневните "проблеми" на простолюдието е една проста усмивка,дори и да е леко измъчена по-късно ще приеме в естествен вид.
Добре, разяснихме защо хората не се усмихват, сега да дадем няколко причини поради които точено ТИ трябва да се усмихнещ точно СЕГА!Добре де не сега, може и след като ги прочетеш.

-Жив си!Това според мен си е доста добра причина да се усмихнеш,ако не беше и да искаш нямаше да можеш де.
-Колкото и да ти се струва ,че си "зле" парично и физически , винаги има някой който е 5 пъти по-зле от теб и се усмихва в момента.Щом той може, ти защо не го правиш?
-Щом четеш това, значи имаш PC (да бе, голям съм Шерлок нали?) това автоматично значи ,че не си от най-най-нааааай-бедните хорица, така че вместо да се оплакваш вземи се усмихни за това и да се приключва.

-Спомен - Всеки
има поне един хубав спомен, ако нямаш такъв дори и аз не мога да ти помогна...но ако си като нормалните хора все ще се сетиш за някоя простоия от миналото ти, която ще те накара да се усмихнеш и ще подобри настроението ти с 0.5%

-Роднини/приятели/гаджета/жени/мъже/деца/т.н. - Все ще се намери някой близък за който като се сетиш и ще кацне една усмивка на лицето ти
-Виц , видео , картинка - да интернета е пълен с такива глупости които целят само едно единствено нещо - да те накарат да се засмееш , пробвай все нещо ще отприщи усмивко-мускулите ти

Причините да се усмихнеш са много, единственото което ги спира да достигнат до съзнанието ти, си самия ти, така че фрий йоур майнд енд смайл :)

1 коментар:

  1. Така е! Постоянно се сблъскваме с намръщени и недоволни от живота хора. Усмихвайте се повече и живота ще ви заобича!
    Шофьорски курсове

    ОтговорИзтриване