Всичко написано тук е напълно субективно. Авторите не носят отговорност, ако някой е на различно мнение.

22 април 2011 г.

Да си поговорим за "женската логика".За какво??!

Неизвестен за мен,но въпреки това велик философ е казал „Имаш две възможности:да разбираш жените или да ги обичаш”.И въпреки критичният ми поглед върху темата,световни психолози са категорични,че такова животно като „женска логика” съществува.Биуеър!


За да разкрием какво се крие под термина „женска логика”,трябва да направим една огромна крачка за човечеството-трябва да се опитаме да надникнем в главата на една жена.Дори и в 21 век това си е доста налудничава идея.Главният проблем тук е,че никой не е способен да разбере какво мисли една жена,защото тя почти никога не говори,това което наистина мисли.
Кратък речник с често ползвани женски фрази,който служи като превод на това,което наистина мислят:
„Обичаш ли ме?”-След две секудни ще те помоля да ми купиш нещо наистина скъпо.
„Колко много ме обичаш?”-Днес направих нещо ужасно.
„Не,не съм разтревожена”-Разбира се,че съм разтревожена,идиот такъв!
„Скъпи,искам нов килим”-И диван,и завеси,и прибори за готвене.
„Изобщо слушаш ли какво ти говоря”-Твърде късно е,вече си мъртъв.
„Да,подкрепям те,направи го”-Никога през живота си недей да правиш това!!!”
Субективното мнение на автора,изразено в горния текст не цели да обиди никой.

Няма коментари:

Публикуване на коментар